منیب

مُنیب گر ذلیل است باشد دلی برایش***مملوء ز مهر رویت،هم بغض هر عدویت

منیب

مُنیب گر ذلیل است باشد دلی برایش***مملوء ز مهر رویت،هم بغض هر عدویت

مشخصات بلاگ
منیب

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

یا مهدی

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۷ ق.ظ

الا ای یوسف گمگشته ما کی میایی

که این دنیا شده ظلمت سرا پس کی میایی

***

دل از بار گناهان رنگ شب بر خود گرفته

چراغ کلبه ویرانه دل کی میایی

***

به الله و به ثارُلله قسم دل بی قرار است

صفای کعبه و کرب و بلا پس کی میایی

***

الا ای ماه تابان روشنی بخش شب ما

همیشه ماه پشت ابر نماند، کی میایی

***

دل از دوری تو رنگ خزان بر خود گرفته

تو ای بوی خوش عطر بهاران کی میایی

***

غم پهلوی زهرا بشکافت فرق علی را

به آن پهلو و فرق سر قسم برگو به ما پس کی میایی

***

به امید وصالت من کنم هر جمعه ندبه

الا ای آرزوی ندبه خوانان کی میایی

عید قربان 1385

***

میدونم این شعرم فنی نیست، ولی چون اولین غزلیه که تو نوجوانی گفتم دوستش دارم و براتون گذاشتمش

 

  • مهدی جعفری

نظرات  (۱)

سلام  اقای جعفری

هم منتظر و طالب مهــدی هستی

هم یاور و هم نائب مهدی هستی

عمری اگــــر از تــو دم زدیم آقاجان

چون راه رسیدن به مهدی هستی

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی